Bardienst en wedstrijdleiding is als volgt ingedeeld:
    Bar en Tafeldienst > de taken onderling afstemmen  
1 22-sep Angela de Vries Ernest Overbeeke
2 29-sep Judith Dijkstra Renate Wevers
3 6-okt Fransien Munster Jennifer Munster
4 13-okt Jolanda Ruisch Mirjam Lubbers
5 20-okt Dorien van der Veen Karin Nijland
6 27-okt Caroline Kleine Donald Koomen
7 3-nov Ernest Overbeeke Karin Nijland
8 10-nov Theo de Haan Karin Jentzsch
9 17-nov Harry Ros Petra van der Zalm
10 24-nov Angela de Vries Miriam Vrielink
11 1-dec Rudie Vaanholt Nicole Scholten
12 8-dec Judith Dijkstra Karin Jentzsch
13 15-dec Fransien Munster Jennifer Munster
14 22-dec Renate Wevers Petra van der Zalm
15 5-jan verdere indeling volgt.  
16 12-jan  
17 19-jan    
18 26-jan    
19 2-feb    
20 9-feb    
21 16-feb    
22 23-feb    
23 2-mrt    
24 9-mrt    
25 16-mrt    
26 23-mrt    
27 30-mrt    
WAT DOET DE WEDSTRIJDLEIDING/ BARDIENST :
Onderling afspreken wie van jullie de sleutel ophaalt voor het openen van de kantine.
Minimaal een kwartier van tevoren aanwezig zijn (19.15 uur) zodat je eventueel de telefoon kunt opnemen.
Incasseren van het inschrijfgeld (5 Euro p.p.) dit op de "betaallijst" in de map zetten. Geld in de doos laten.
Na afloop de doos en ballen terugplaatsen in de eerste onderkast achterwand bar
Jullie beslissen of er gespeeld wordt bij zeer slecht weer, voorkeur is altijd proberen het te laten doorgaan, zo niet, dan afbellen.
Hapjes worden vooraf ingekocht en staat klaar in een van de koelkasten. Dus alleen uitserveren.
Afsluiten van het clubhuis, zie de instructies bij de bar.
Noteer de datum in je agenda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vragen? Stel ze gerust. 
Ernest telefoon: 06 5107 8590
Email: e.overbeeke@xs4all.nl
Wanneer je verhinderd bent moet je zelf voor een vervanger zorgen ook voor je bar / tafeldienst!